2012-02-29

In Production Pixar Disney Films






Wreck It Ralph akan datang 2012 animasi komputer 3D filem yang dihasilkan oleh Walt Disney Animation Studios dan diarahkan oleh Rich Moore, bekas pengarah animasi The Simpsons dan Futurama. Tajuk kerja Joe Jump dan Reboot Ralph. Ia akan menjadi filem animasi yang ke 52 Disney. Filem itu akan menampilkan suara John C. Reilly, Jack McBrayer, Jane Lynch dan Sarah Silverman. Filem ini menceritakan kisah Wreck-Ralph (Reilly), permainan arked lelaki yang buruk, yang ditentukan untuk membuktikan beliau boleh menjadi seorang lelaki yang baik.

Wreck Ralph adalah 9 kaki tinggi, 643-paun penjahat permainan video arked yang bernama fix-Ia Felix Jr., Di mana wira tituler permainan membetulkan bangunan yang memusnahkan Ralph. Ingin untuk membuktikan beliau boleh menjadi 1 lelaki yang baik dan tidak hanya penjahat 1, Ralph terlepas permainannya melalui kord kuasa dan tanah dalam Hero Duty, first person shoter g di mana beliau membantu wira permainan, Sarjan Calhoun, pertempuran menentang "Cy-Bugs ", penceroboh asing permainan. Beliau kemudiannya memasuki Rush Gula, permainan perlumbaan kart set atas trek dibuat gula-gula, biskut dan gula-gula lain. Sana, Ralph bertemu Vanellope von Schweetz, salah satu watak bahawa permainan, yang telah mengetahui bahawa permainan berhadapan dengan ancaman dahsyat yang boleh menjejaskan seluruh arked, dan Ralph mungkin telah secara tidak sengaja bermula.




Planes adalah Filem spin off daripada Cars & Cars 2 yang bakal ditayangkan pada tahun 2013. Pixar Animation Studios bagaimanapun, tidak akan menghasilkan filem itu. Sebaliknya, ia akan dihasilkan oleh DisneyToon Studios.Ia dijangka akan dikeluarkan pada DVD dan Blu-ray semasa suku pertama atau suku kedua tahun 2013.

Walaupun Pixar tidak menghasilkan filem, John Lasseter, sedang memantau kedua-dua Disney dan Pixar, akan menjadi satu daripada pengeluar.

Lasseter mempunyai ini untuk katakan tentang filem:

"Kami mempunyai satu masa yang hebat meneroka dunia Kereta sepanjang dua filem, jadi ia kelihatan semula jadi bagi kita untuk melihat di mana imaginasi kita akan membawa kita dalam filem di mana pesawat watak utama. Oleh berkembang di dunia Kereta, Pesawat memberikan kita satu set baru situasi penuh keseronokan dan peluang besar untuk memperkenalkan beberapa watak baru yang hebat. Pasukan di DisneyToon Studios telah melakukan satu kerja yang menakjubkan mencipta cerita yang tidak terhingga yang penuh dengan komedi, pengembaraan, dan emosi. Saya tahu penonton akan suka berlepas ke dalam nun biru liar dengan watak-watak ini pemberani, kerana mereka mengalami sejenis baru pengembaraan animasi".

Pada 20 Ogos, 2011 di Ekspo Disney 23 telah mengumumkan bahawa Jon Cryer akan menjadi suara watak utama Dusty
.



Pada awal 2011, terdapat tuntutan bahawa Monsters, Inc. 2 akan menjadi prequel yang memberi tumpuan kepada Sulley dan kajian Mike di Universiti of Fear, di mana mereka bermula sebagai pesaing tetapi tidak lama lagi menjadi sahabat, sama seperti bagaimana Woody dan Buzzlightyear bermula dalam Toy Story yang pertama. Pada 29 Mac, 2011, ia telah mengesahkan bahawa filem itu memang akan menjadi prequel dan tajuk baru Monsters Universiti diturunkan. Ciri tersebut akan diarahkan oleh Dan Scanlon dan dihasilkan oleh Kori Rae.Ia juga mengumumkan bahawa John Goodman, Billy Crystal dan Steve Buscemi akan kembali melakonkan watak mereka. Pelakon suara baru termasuk Dave Foley, Julia Sweeney, Joel Murray, dan Peter Sohn.


Sebuah lagi filem baru Pixar Disney iaitu tentang kehidupan Dinasaur (Belum ada Tajuk Filem). Bakal diarahkan oleh Bob Peterson & Peter Sohn. Konsep filem ini iaitu "Bagaimana jika bahawa asteroid yang mengubah hidup terlepas Bumi? Kisah kelakar Pengarah Bob Peterson menggambarkan sebuah dunia di mana dinosaur tidak pernah pupus."


No comments: