2012-02-19

Tiny Island Productions


Pertama ditubuhkan pada tahun 2002 sebagai sebuah entiti perniagaan yang mewakili kepentingan kolam CG artis di pasaran luar negara, Tiny Island Productions telah berkembang menjadi pengeluaran bebas dan melahirkan syarikat / perundingan yang menyediakan penyelesaian sehenti untuk produksi animasi 3D. Pengurusan, pasukan kreatif dan panel penasihat mempunyai rekod pencapaian yang cemerlang dalam bidang persediaan pengeluaran, pengeluaran reka bentuk talian paip, kemahiran pengeluaran & pembangunan sumber tenaga kerja dan pengurusan pengeluaran bagi projek-projek utama banyak perintis bagi kedua-dua pelanggan tempatan dan asing.

Berdasarkan dalam masyarakat kosmopolitan dan pelbagai budaya Singapura, anak kapal kami diberkati dengan pendedahan kepada kedua-dua budaya Timur dan Barat dan yang biasa dengan sistem pasaran perlu setiap. Ini membolehkan kami mencipta idea-idea cerita yang silang-budaya yang diilhamkan dan konsep yang memegang rayuan untuk penonton merentasi semua benua.

Kami percaya bahawa teknologi harus didorong oleh seni dan pasukan kami menggunakan campuran kedua-dua perisian teknik dan perdagangan dan proprietari. Kami berasa bangga dengan keupayaan untuk menyesuaikan dan menggabungkan perisian dan teknik dalam persekitaran media campuran untuk menghasilkan karya visual yang unik.

Sebagai peta laluan untuk aliran kerja yang cekap dan komunikasi melalui pelbagai peringkat pengeluaran dan seluruh jabatan pengeluaran, reka bentuk talian paip pengeluaran yang sesuai untuk estetika yang unik setiap pengeluaran adalah penting untuk melengkapkan pengeluaran pada masa dan dalam bajet. Keupayaan kami untuk menggabungkan pelbagai kaedah pengeluaran (flash/2D/3D/stop-motion) dan mengintegrasikan setiap peringkat pengeluaran ke dalam saluran paip kami telah membolehkan kami untuk melihat produksi lengkap melalui dari peringkat reka bentuk output akhir.

Kami juga telah bercabang keluar ke dalam menyediakan perkhidmatan latihan dengan kerjasama agensi-agensi luar di samping kemudahan studio pengeluaran kami. Dengan melabur dalam pengenalpastian dan pembangunan bakat dengan kemahiran khusus kreatif menetapkan diperlukan untuk menghasilkan kandungan berkualiti animasi 3D, kami berhasrat untuk membawa animasi 3D untuk piawaian tertinggi dalam kesenian konsep dan ekspresif di rantau ini.

Tiny Island Productions website

No comments: